Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu – Bc. Daniela Nacházelová
Bc. Daniela Nacházelová
Master's thesis
Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu
Using Shared Economy to Create Niche Business
Abstract:
Diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty startupů, disrupce a sdílené ekonomie jako východisky pro vznik byznysové příležitosti v netradiční oblasti sportovního podnikání. K realizaci se využije platforma Airbnb Experiences. V praktické části se diplomová práce zabývá historií a marketingem Airbnb, eventy, osobním brandingem budoucí hostitelky a kvantitativním dotazníkem zaměřeným na cílovou …moreAbstract:
This Master Thesis in it's theoretical part describes startups, disruption, shared economy as a base to create a new business opportunity while using platform Airbnb Experiences. This Master Thesis in it's practical part describes history and marketing of Airbnb, event marketing and personal branding while applying findings from quantitative research of the target group. This Master Thesis in it's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NACHÁZELOVÁ, Daniela. \textit{Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/u3v837/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nacházelová, Daniela. Využití sdílené ekonomie k vytvoření niky v byznysu. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Alžběta Litvanová -
Komunikační strategie vybrané firmy v sektoru služeb
Kateřina Součková -
Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
Nikola Valuchová -
Personal branding
Barbora JANDLOVÁ