Bc. Petra Líbalová

Bakalářská práce

Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu

Efectivity of internet advertisement (czech market)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi kontextové pay per click reklamy v českém internetovém prostředí. Popisuje její historii a vývoj, výhody a nevýhody oproti jiným ty-pům internetové inzerce, poskytuje přehled systémů v českém internetovém prostředí. V praktické části popisuje a srovnává reklamní systémy Sklik a Google AdWords. Cílem této práce je porovnat oba systémy z hlediska praktické obsluhy …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with context pay per click advertising on Czech market. It de-scribes history and development of this type of advertising, it looks for the advantages and disadvantages in comparison with other types of internet advertising, it offers list of pay per click advertising systems on Czech market. The second part of the thesis compares and evaluates services of two advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
  • Vedoucí: Mgr. David Kořínek
  • Oponent: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia (kombinované) / Mediální studia a žurnalistika