Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu – Bc. Petra Líbalová
Bc. Petra Líbalová
Bachelor's thesis
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi kontextové pay per click reklamy v českém internetovém prostředí. Popisuje její historii a vývoj, výhody a nevýhody oproti jiným ty-pům internetové inzerce, poskytuje přehled systémů v českém internetovém prostředí. V praktické části popisuje a srovnává reklamní systémy Sklik a Google AdWords. Cílem této práce je porovnat oba systémy z hlediska praktické obsluhy …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with context pay per click advertising on Czech market. It de-scribes history and development of this type of advertising, it looks for the advantages and disadvantages in comparison with other types of internet advertising, it offers list of pay per click advertising systems on Czech market. The second part of the thesis compares and evaluates services of two advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xtrdc/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2010
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
- Reader: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková