Bc. Petra Líbalová

Bachelor's thesis

Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu

Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi kontextové pay per click reklamy v českém internetovém prostředí. Popisuje její historii a vývoj, výhody a nevýhody oproti jiným ty-pům internetové inzerce, poskytuje přehled systémů v českém internetovém prostředí. V praktické části popisuje a srovnává reklamní systémy Sklik a Google AdWords. Cílem této práce je porovnat oba systémy z hlediska praktické obsluhy …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with context pay per click advertising on Czech market. It de-scribes history and development of this type of advertising, it looks for the advantages and disadvantages in comparison with other types of internet advertising, it offers list of pay per click advertising systems on Czech market. The second part of the thesis compares and evaluates services of two advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2010
  • Supervisor: Mgr. David Kořínek
  • Reader: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism