Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu – Bc. Petra Líbalová
Bc. Petra Líbalová
Bakalářská práce
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Efectivity of internet advertisement (czech market)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi kontextové pay per click reklamy v českém internetovém prostředí. Popisuje její historii a vývoj, výhody a nevýhody oproti jiným ty-pům internetové inzerce, poskytuje přehled systémů v českém internetovém prostředí. V praktické části popisuje a srovnává reklamní systémy Sklik a Google AdWords. Cílem této práce je porovnat oba systémy z hlediska praktické obsluhy …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with context pay per click advertising on Czech market. It de-scribes history and development of this type of advertising, it looks for the advantages and disadvantages in comparison with other types of internet advertising, it offers list of pay per click advertising systems on Czech market. The second part of the thesis compares and evaluates services of two advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xtrdc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia (kombinované) / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková