Rozvoj dítěte a prožitkové učení v MŠ – Kateřina IVANOVIČOVÁ
Kateřina IVANOVIČOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj dítěte a prožitkové učení v MŠ
Child development and experiential learning in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Rozvoj dítěte a prožitkové učení v MŠ" se zabývá významem prožitkového učením pro rozvoj vzdělávání dětí předškolního věku v institucionálním zařízení. Teoretická část bakalářské práce vymezuje pojem učení. Předkládá samotné období batolecího a předškolního věku a jeho rozvoj. Více se zaměřuje na samotný pojem prožitkového učení. Popisuje místo prožitkového učení v RVP PV …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Child development and experience-based learning in preschool education" is concerned with the implication of experience-based learning for child education development in the institutional system. The theoretic part of thesis discribes the conception of study a period of toddle and preschool age and its development. This part directs on conception of experience-based learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
IVANOVIČOVÁ, Kateřina. Rozvoj dítěte a prožitkové učení v MŠ. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití lidových tradic, zvyků a řemesel v prožitkovém učení předškolních dětí (3-6 let)
Anna JANÍKOVÁ -
Prožitkové učení na téma Voda jako nepostradatelná součást života
Michaela BUZICKÁ -
Prožitkové učení v mateřské škole
Marie KŘÍŽOVÁ -
Možnosti prožitkového učení předškolních dětí v mateřské škole na Třinecku
Zuzana SABELOVÁ -
Výtvarný projev a prožitkové učení dětí předškolního věku
Ivana CHALUPNÍKOVÁ -
Prožitkové učení v mateřské škole
Petra MRHÁLKOVÁ -
Využití tématu místo, kde žijeme v prožitkovém učení předškolních dětí
Iva MLÁDKOVÁ -
Využití tématu místa, kde žijeme v prožitkovém učení předškolních dětí /5, 6, 7 letých/
Lenka KNAPOVÁ