Arteterapie jako nástroj rozvoje osobnosti a emoční inteligence – Markéta CÍROVÁ
Markéta CÍROVÁ
Bakalářská práce
Arteterapie jako nástroj rozvoje osobnosti a emoční inteligence
Art therapy as a tool for development of personality and emotional inteligence.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje použití arteterapie v rámci rozvoje osobnosti a emoční inteligence. V teoretické části se autorka věnuje termínům arteterapie, specifikům skupinové terapie a metodám, které využila při výzkumném šetření. Dále se věnuje vývojovým charakteristikám adolescence a mladší dospělosti. V praktické části se zaměřuje kvalitativní výzkumné šetření pomocí pozorování, rozhovoru, kazuistiky …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the use of art therapy in the development of personality and emotional intelligence. In the theoretical part, the author deals with the terms of art therapy, the specifics of group therapy and the methods she used in the research. It also deals with the developmental characteristics of adolescence and younger adulthood. The practical part focuses on qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CÍROVÁ, Markéta. Arteterapie jako nástroj rozvoje osobnosti a emoční inteligence. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Emoční inteligence a její vliv na sportovní výkon
Hana DAVIDOVÁ -
Ženy s Downovým syndromem v období adolescence a mladší dospělosti
Doris Hanusová -
Změny v hodnotové orientaci u jedinců v období pubescence, adolescence a mladší dospělosti
Adéla Dostálová -
Místo a funkce dramatické hry pro věk adolescence a mladší dospělosti
Jana Jevická -
Geografická imaginace rusko-ukrajinského konfliktu pohledem žáka ZŠ
Ondřej Pražák -
Využití konceptu stupňované motorické imaginace v rehabilitaci horní končetiny u pacientů po cévní mozkové příhodě
Zuzana Řeháková -
Zkrocené vize: Prožívání a imaginace aktérů strategického plánování na venkovských obcích
Natálie Káčová -
Jezuitský noviciát v Brně: umění a imaginace v náboženské praxi a spiritualitě Tovaryšstva Ježíšova 1578–1735
Martin Deutsch
Název
Vložil
Vloženo
Práva