Špecifika nákupného chovania spotrebiteľov na trhu s oblečením – Kristína Šušková
Kristína Šušková
Bakalářská práce
Špecifika nákupného chovania spotrebiteľov na trhu s oblečením
Specifika nákupního chování spotřebitelů na trhu s oblečením
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifiky nákupního chování spotřebitelů na trhu s oblečením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku spotřebitele a nákupní rozhodovací proces. Praktická část se soustřeďuje na marketingový výzkum, který zkoumá, jak spotřebitelé nakupují a jak vnímají nákupní podmínky. Výzkum zkoumá také postoje spotřebitelů k problémům oděvního průmyslu. Závěr práce tvoří marketingové …víceAbstract:
The work deals with the specifics of consumer behavior in the clothing market. The theoretical part focuses on the characteristics of the consumer and buying decision process. The practical part focuses on the marketing research which examines how consumers do the shopping and how they perceive the purchasing conditions. The research also studies consumer attitudes to matters of clothing problems. …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá špecifikami nákupného chovania spotrebiteľov na trhu s oblečením. Teoretická časť je zameraná na charakteristiku spotrebiteľa a nákupný rozhodovací proces. Praktická časť sa sústreďuje na marketingový výskum, ktorý skúma ako spotrebitelia nakupujú a ako vnímajú nákupné podmienky. Výskum skúma taktiež postoje spotrebiteľov k otázkam problémov odevného priemyslu. Záver práce …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60071
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil