Kristína Šušková

Bakalářská práce

Špecifika nákupného chovania spotrebiteľov na trhu s oblečením

Specifika nákupního chování spotřebitelů na trhu s oblečením
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifiky nákupního chování spotřebitelů na trhu s oblečením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku spotřebitele a nákupní rozhodovací proces. Praktická část se soustřeďuje na marketingový výzkum, který zkoumá, jak spotřebitelé nakupují a jak vnímají nákupní podmínky. Výzkum zkoumá také postoje spotřebitelů k problémům oděvního průmyslu. Závěr práce tvoří marketingové …více
Abstract:
The work deals with the specifics of consumer behavior in the clothing market. The theoretical part focuses on the characteristics of the consumer and buying decision process. The practical part focuses on the marketing research which examines how consumers do the shopping and how they perceive the purchasing conditions. The research also studies consumer attitudes to matters of clothing problems. …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá špecifikami nákupného chovania spotrebiteľov na trhu s oblečením. Teoretická časť je zameraná na charakteristiku spotrebiteľa a nákupný rozhodovací proces. Praktická časť sa sústreďuje na marketingový výskum, ktorý skúma ako spotrebitelia nakupujú a ako vnímajú nákupné podmienky. Výskum skúma taktiež postoje spotrebiteľov k otázkam problémov odevného priemyslu. Záver práce …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60071

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management