Bc. L'uboš JURGA

Bakalářská práce

Systém řízení kvality a spokojenost zákazníka

Quality management system and customers' satisfaction
Anotace:
Hlavným cieľom mojej bakalárskej práce bolo vypracovať analýzu SMK (Systému Manažérstva Kvality), ktorý je zavedený v spoločnosti Matador a.s.Púchov. Zameriavam sa na medzinárodné normy kvality: ISO 9000, QS 9000, BDA 6.1 a na najnovšiu technickú špecifikáciu ISO/TS 16949, ktorá spája QS 9000 a VDA 6.1.
Abstract:
The aim of my Bachelor thesis was to perform analysis of QMS (Quality Management System) which is established in Matador, Inc., Púchov. I focused on international standards and regulations of quality: ISO 9000, QS 9000, VDA 6.1 and the newest technical specification ISO/ST 16949 which unites QS 9000 and VDA 6.1.
 

Klíčová slova

kvalita norma system
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 960

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2005
  • Vedoucí: Ing. Petra Kressová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JURGA, L'uboš. Systém řízení kvality a spokojenost zákazníka. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika