Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti – Bc. Martina Masná
Bc. Martina Masná
Diplomová práce
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Social Advertising Campaign Focusing on Affirmative Perception and Attitudes towards LGBT+ Community in Czech Society
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití sociálního marketingu pro podporu společenského přijetí LGBT+ lidí v Česku. Teoretická část definuje sociální marketing, charakteristické rysy a náležitosti sociálních reklamních kampaní a vysvětluje problematiku kvality života a společenského přijetí LGBT+ lidí. Praktická část využívá kvalitativních šetření provedených se zástupci neziskových organizací, kteří …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of social marketing to increase social acceptance of LGBT+ people in the Czech Republic. The theoretical part defines social marketing, characteristic features and essentials of social advertising campaigns and explains the issues of quality of life and social acceptance of LGBT+ people. The practical part uses qualitative surveys conducted with representatives of non …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASNÁ, Martina. \textit{Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/u4ai29/.
Jak správně citovat práci
Masná, Martina. Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík -
Diplomová práce, Sociální reklamní kampaň
Barbora FINKOVÁ -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Rustam Orazgaliyev -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Kseniya Karasova -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Denisa Řeháčková -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto