Digitální data mining v managementu a ekonomii – Ondřej Jurášek
Ondřej Jurášek
Bachelor's thesis
Digitální data mining v managementu a ekonomii
Digital Data Mining in Management and Economics
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá digitálním data miningem a jeho využitím v managementu a ekonomii. Cílem této bakalářské práce bude na základě analýzy současného stavu využití data miningu ve vybrané společnosti vytvořit návrh doporučení jeho efektivnějšího využití. Vybraná společnost nese název Martenz. V teoretické části jsou zmíněny základní pojmy související s data miningem, metody, které data …moreAbstract:
This dissertation focuses on a digital data mining and its use in the management and economics. The aim of the dissertation is to create suggestions for more effective application of the data mining. This will be done by analysing the current state of the data mining use in the chosen company.The chosen company is called Martenz. The theoretical part covers the basic concepts related to data mining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jurášek, Ondřej. Digitální data mining v managementu a ekonomii. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Business Intelligence - využití data miningu ve firemních procesech
Tomáš Skalický -
Rozšíření Self-Service Business Intelligence nástroje o nová data
Martina Plačková -
Návrh na zavedení Business Intelligence v podniku
Juraj Krampl -
Rozšíření zavedeného business intelligence řešení v podniku o data ze softwaru technické podpory
Petra Nedvědová -
Business Intelligence of the Large e-infrastructure CERIT-SC
Júlia Jamnická -
Identifikace ekonomicky výhodných segmentů v CRM databázi
Hana Purkertová -
CRM s využitím metod Data Miningu
Jakub Kroulík