Univerzita třetího věku a marketingová komunikace se seniory – Veronika ZÁRUBOVÁ
Veronika ZÁRUBOVÁ
Bakalářská práce
Univerzita třetího věku a marketingová komunikace se seniory
University of the Third Age and marketing communication with seniors
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na univerzitu třetího věku a marketingovou komunikaci se seniory. Cílem práce bylo popsat seniory jako cílovou skupinu pro vzdělávání, shrnout stav univerzit třetího věku, analyzovat současný stav marketingové komunikace univerzity třetího věku a pojmenovat možné trendy. Hlavním výstupem práce je průzkum v podobě dotazníkové šetření. To proběhlo na základě iniciativy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the University of the Third Age and marketing communication with the seniors. The main objective of this project was to describe the seniors as a target group for education, summarize the state of universities of the third age, analyze the actual state of university marketing communications and identify possible trends. The main outcome of project is a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁRUBOVÁ, Veronika. Univerzita třetího věku a marketingová komunikace se seniory. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Marketingová komunikace univerzit třetího věku
Iveta SEDLÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK -
Marketingová komunikace na Mendelově univerzitě v Brně
Mai Anh Voová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Analýza projevů marketingové komunikace univerzit na Instagramu
Jiří PLÁŠIL -
Specifika ve vzdělávání generace 50 + na Českobudějovicku
Simona ŽIGOVÁ