Systém hodnocení a kurikulární reforma na 1. stupni ZŠ – Iveta BAČGOŇOVÁ
Iveta BAČGOŇOVÁ
Master's thesis
Systém hodnocení a kurikulární reforma na 1. stupni ZŠ
Evaluation system and curriculum reform at the first level of primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá především hodnocením na prvním stupni základní školy. Cílem této práce je přiblížit nejen školní hodnocení, ale také poukázat na to, jaký dopad měla na hodnocení kurikulární reforma. Tato práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám kurikulární reformou a jejím vztahem ke školnímu hodnocení. Dále vymezuji pojem školní hodnocení …moreAbstract:
Thesis mainly deals with evaluation at primary school. The aim of this work isn?t approach only verbal evaluation, but they also show that which impact should curricular reform.This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In theoretical part deal with curricular reform and its relationship to school assessment.Further defines school evaluation and his functions, forms and phase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAČGOŇOVÁ, Iveta. Systém hodnocení a kurikulární reforma na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Proměny v přístupech učitelů k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ ve vztahu k probíhající kurikulární reformě našeho školství
Eva LAFATOVÁ -
Portfolio jako diagnostický nástroj v 1. ročníku základní školy
Denisa Hudková -
Klasifikace a hodnocení žáků 9. ročníku ZŠ
Martin Vítek -
Problematika motivace ve výuce anglického jazyka
Václav HOUDEK -
Otázky motivace učební činnosti v matematice žáků primární školy
Jana ZAJÍCOVÁ