Marketing of products collected in ancient walnut forest in southern Kyrgyzstan – Yana Chernykh
Yana Chernykh
Master's thesis
Marketing of products collected in ancient walnut forest in southern Kyrgyzstan
Abstract:
Non timber forest products worldwide are important source of livelihoods for the rural population. It is estimated that 350 million people depends on forest as their primary source of income, food, nutrition and medicine. Timber marketing is extensively discussed in forestry literature but there are minor studies on economic botany and value chains of plant based NTFPs from the area of walnut forest …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Vladimír Verner, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHERNYKH, Yana. \textit{Marketing of products collected in ancient walnut forest in southern Kyrgyzstan}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Tropical AgriSciences. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/u4mpfv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělstvíCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Tropical AgriSciencesMaster programme / odbor:
Tropical Agriculture / International Development and Agricultural Economics
Práce na příbuzné téma
-
Effect of household resources on agrobiodiversity of food species in Indian homegardens
Vraj Ureshkumar Thakar -
Farming Systems and Non-Timber Forest Products in Pshavi region, Georgia: Implication for Sustainable Use of Natural Resources
Kristýna Sosnovcová -
Household preferences and use of non-timber forest products in Cameroon: Example of Garcinia spp.
Ngwankfu Evate Tantoh -
Conservation farming practices for sustainable rice production among small-scale rice farmers in Barotse floodplains in western Zambia
Makumba Kasonde
Názov
Vložil
Vložené
Práva