Welcome Services of Tomas Bata University – Bc. František Brázdilík
Bc. František Brázdilík
Master's thesis
Welcome Services of Tomas Bata University
Welcome Services of Tomas Bata University
Abstract:
This thesis explores the challenges faced by international students at Tomas Bata University in relation to the university's Welcome services. A mixed-methods research approach was used, including 16 qualitative interviews and online questionnaires. Based on the results, evidence-based recommendations were developed to improve Welcome services - such as improving language support services, enhancing …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výzvami a problémy, kterým čelí zahraniční studenti na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně v souvislosti s jim poskytovanými službami. Výzkumný přístup uplatňuje smíšené výzkumné metody a identifikuje nejčastější problémy a výzvy zahraničních studentů. Na základě výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení uvítacích služeb na UTB, která zahrnují vylepšení jazykové podpory …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brázdilík, František. Welcome Services of Tomas Bata University. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Komunikace u osob s poruchou sluchu v primární péči
Adéla SCHMIDTOVÁ -
Specifika komunikace osob se sluchovým postižením na sociálních sítích
Lucie Zubíková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová