Watching TV: Improving Listening Skills Through Repeated and Sequential Watching – Bc. Tomáš Tomšů
Bc. Tomáš Tomšů
Bakalářská práce
Watching TV: Improving Listening Skills Through Repeated and Sequential Watching
Watching TV: Improving Listening Skills Through Repeated and Sequential Watching
Anotace:
Tato práce se zabývá rozvojem poslechových schopností studentů anglického jazyka prostřednictvím sledování televizních seriálů. Teoretická část představuje výzkum zaměřený na získávání jazyka skrze sledování televizních seriálů. Praktická část popisuje experiment a ukazuje jeho výsledky.Abstract:
This bachelor thesis explores improvement of listening skills of English language students via watching TV shows. Theoretical part introducess research conducted on language acquisition theories and their connection to watching TV. Research section describes the research conducted and presents the results.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mse8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Helena Worthington
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vocabulary Enhancement through Watching Korean TV Series with English Subtitles
Magdalena Výmolová -
The Influence of Extensive TV Watching: Acquisition of Our Heroes' Pronunciation
Matěj Otruba -
TV series in everyday lives and learning with the focus on English
Jiří LHOTSKÝ -
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
Kristýna Zumrová