Vliv distanční výuky na kvalitu čtení u žáků prvních tříd – Pavla Lukešová
Pavla Lukešová
Bachelor's thesis
Vliv distanční výuky na kvalitu čtení u žáků prvních tříd
The influence of distance learning on the quality of reading in first graders
Abstract:
První část této bakalářské práce se zabývá celosvětovou pandemii COVID-19, vývojem mimořádných opatření a jeho dopadem na české školství, organizací výuky v době omezení přítomnosti žáků ve školách. Dále se pak zabývá problematikou, etapami a fázemi čtenářské gramotnosti, prvopočátečním čtením a psaní. Mimo jiné je blíže vysvětlen význam a funkčnost čtenářské dílny a důležitost čtenářské gramotnosti …moreAbstract:
The first part of this bachelor thesis deals with the global pandemic COVID-19, the emergency measures and impact on Czech education the organization of teaching in times of limited presence of students in schools. Besides deals with the issues, stages and phases of reading literacy, early reading and writing. Furthermore, the meaning and functionality of the reader's workshop model and the importance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14528
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Ing. Marta Kozdas, Ph.D.
- Reader: Mgr. Kateřina Josefová Víšková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Dopady COVID-19 na čtení a vzdělávání
Marek ADAMEC -
Čtení a čtenářství ve vybraných knihovnách před, během a po pandemii Covidu-19
Veronika Mikulenková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
27/6/2023
Kohout, J.
27/6/2023