Srovnání užívání tištěných a digitálních učebních materiálů ve výuce na VŠ – Zuzana HAVLÍKOVÁ
Zuzana HAVLÍKOVÁ
Master's thesis
Srovnání užívání tištěných a digitálních učebních materiálů ve výuce na VŠ
Comparison of the use of printed and digital materials in higher education
Abstract:
Diplomová práce je věnována srovnání užívání tištěných a digitálních učebních textových materiálů na VŠ. Cílem výzkumu této práce je zjistit, do jaké míry na VŠ využívají studenti tištěné a digitální materiály, k jakým účelům je využívají a které faktory ovlivňují jejich užívání Teoretická část vymezuje a popisuje pojmy teorie o učebních materiálech, o pedagogickém textu a o učebnicích. Druhá kapitola …moreAbstract:
The thesis primarily deals with the comparison of the usage of printed and digital learning text materials. The main aim of the thesis is to discover to what extent do university students use printed or digital learning text materials, for what purposes are they commonly used and which factors influence their general use. The theoretical part of the thesis defines and gives a general description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAVLÍKOVÁ, Zuzana. Srovnání užívání tištěných a digitálních učebních materiálů ve výuce na VŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / -Ps-Zsv SŠ
Theses on a related topic
-
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Srovnání digitální kamery a iPhone ve tvorbě videa
Libor Máca -
Digitální transformace základního a středního školství v ČR a vybraných evropských státech
Daniel Světoň -
Srovnání digitální konkurenceschopnosti a rozvoje eGovernmentu v Evropě
Michaela Chlandová -
Zpracování učebního textu Skalničky do odborného předmětu Květinářství učebního oboru Zahradník
Jana Hanáková -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu.
Lucie BÁRTOVÁ