Srovnání užívání tištěných a digitálních učebních materiálů ve výuce na VŠ – Zuzana HAVLÍKOVÁ
Zuzana HAVLÍKOVÁ
Diplomová práce
Srovnání užívání tištěných a digitálních učebních materiálů ve výuce na VŠ
Comparison of the use of printed and digital materials in higher education
Anotace:
Diplomová práce je věnována srovnání užívání tištěných a digitálních učebních textových materiálů na VŠ. Cílem výzkumu této práce je zjistit, do jaké míry na VŠ využívají studenti tištěné a digitální materiály, k jakým účelům je využívají a které faktory ovlivňují jejich užívání Teoretická část vymezuje a popisuje pojmy teorie o učebních materiálech, o pedagogickém textu a o učebnicích. Druhá kapitola …víceAbstract:
The thesis primarily deals with the comparison of the usage of printed and digital learning text materials. The main aim of the thesis is to discover to what extent do university students use printed or digital learning text materials, for what purposes are they commonly used and which factors influence their general use. The theoretical part of the thesis defines and gives a general description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLÍKOVÁ, Zuzana. Srovnání užívání tištěných a digitálních učebních materiálů ve výuce na VŠ. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství psychologie pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Srovnání digitální kamery a iPhone ve tvorbě videa
Libor Máca -
Digitální transformace základního a středního školství v ČR a vybraných evropských státech
Daniel Světoň -
Srovnání digitální konkurenceschopnosti a rozvoje eGovernmentu v Evropě
Michaela Chlandová -
Zpracování učebního textu Skalničky do odborného předmětu Květinářství učebního oboru Zahradník
Jana Hanáková -
Strategie učení se z textu u žáků 2. stupně základní školy
Marita ŠIRMER MARTIROSYAN -
Učební strategie vysokoškolských studentů při učení se z textu a obrazu
Daniela BARTÁKOVÁ -
Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu.
Lucie BÁRTOVÁ