Využití 3D myši v herním systému – Mgr. Martin Kuriplach
Mgr. Martin Kuriplach
Bakalářská práce
Využití 3D myši v herním systému
Use of a 3D mouse in game engine
Anotace:
Cílem práce je vytvořit jednoduchou počítačovou hru používající 3D myš jako hlavní vstupní rozhraní hry. V práci je popsáná funkce a ovládání tohoto ovladače. Herní koncept je přizpůsoben ovládání pomocí zařízení SpacePilot PRO. Jedním z požadavků na vytvářenou hru bylo to, aby byla implementována v některém z dostupných herních vývojářských balíčků (Software Development Kit – SDK). Pro výslednou hru …víceAbstract:
Purpose of this thesis is to create a simple computer game which uses 3D mouse as main input device. 3D mouse functions and control scheme are described and game concept is designed to properly use device SpacePilot PRO for player`s input. Created game was required to be implemented in one of the available gaming SDK (Software Development Kit). 3D models and textures were created for game assets.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dz2it/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Martin Bezděka
- Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti Software development kitu Flutter
Ondřej Masný -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Tvorba 3D her pomocí jMonkeyEngine 3.0
Jakub Skála -
Tvorba volně dostupné naučné 3D aplikace.
Michaela Portlová