Jan Volák

Diplomová práce

Analýza a komparace marketingové strategie v profesionálním a amatérském prostředí

Analysis and comparison of marketing strategy in professional and amateur sport environment
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast sportovního marketingu - konkrétně na analýzu a komparaci marketingových strategií profesionálního hokejového klubu HC Sparta Praha a amatérského florbalového klubu Tatranu Střešovice. V úvodních kapitolách práce je definován pojem sport, jeho funkce, dále termín sportovní marketing a následně jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace a sponzoringu …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on area of sports marketing - specifically analysis and comparison of marketing strategy in professional hockey club HC Sparta Praha and amateur floorball club Tatran Střešovice. Terms such as sport, its functions and sport marketing are defined in the opening chapters being followed by presenting all the types of marketing communication and sponshorship approaches. Marketing …více
 

Klíčová slova

sport marketing sponzoring
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2019
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76175

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod