Analýza a komparace marketingové strategie v profesionálním a amatérském prostředí – Jan Volák
Jan Volák
Diplomová práce
Analýza a komparace marketingové strategie v profesionálním a amatérském prostředí
Analysis and comparison of marketing strategy in professional and amateur sport environment
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast sportovního marketingu - konkrétně na analýzu a komparaci marketingových strategií profesionálního hokejového klubu HC Sparta Praha a amatérského florbalového klubu Tatranu Střešovice. V úvodních kapitolách práce je definován pojem sport, jeho funkce, dále termín sportovní marketing a následně jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace a sponzoringu …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on area of sports marketing - specifically analysis and comparison of marketing strategy in professional hockey club HC Sparta Praha and amateur floorball club Tatran Střešovice. Terms such as sport, its functions and sport marketing are defined in the opening chapters being followed by presenting all the types of marketing communication and sponshorship approaches. Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76175
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2019
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76175
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Eliška Komorová -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring a marketing Judistického klubu Hranice
Petr PELÍŠEK -
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Lenka Čápová -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha -
Sponzoring individuálních sportovců v ČR
Jiří Šacl -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková