Obrazový slovník jako didaktická pomůcka vedoucí k rozvoji dětské slovní zásoby – Bc. Jana Adámková
Bc. Jana Adámková
Bachelor's thesis
Obrazový slovník jako didaktická pomůcka vedoucí k rozvoji dětské slovní zásoby
Picture dictionary as a teaching aid leading to childhood vocabulary development
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hledáním možností využití fotografie při rozvoji komunikačních schopností dětí raného a předškolního věku. Obsahem první kapitoly teoretické části práce je charakteristika a funkce komunikace a rozbor její verbální i neverbální složky. Druhá kapitola se věnuje problematice ontogenetického vývoje řeči, jednotlivým jazykovým rovinám a podmínkám nutným pro správný vývoj řeči …moreAbstract:
My thesis deals with the possibilities of using photos in development of communicative skills in early childhood and early school age. The first chapter of the theoretical part describes parameters and functions of communication and it analyses its verbal and non-verbal components. The second chapter is dedicated to ontogenetic speech development, individual plain of speech and conditions needed for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j5dcm/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADÁMKOVÁ, Jana. \textit{Obrazový slovník jako didaktická pomůcka vedoucí k rozvoji dětské slovní zásoby}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/u52y5g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Theses on a related topic
-
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti u žáků 2. stupně
Alice Hudečková -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti dítěte s poruchou autistického spektra
Klára Baranová -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí s vývojovou dysfázií na konci předškolního věku prostřednictvím pohádky
Michaela Hrubá -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností u dětí předškolního věku
Markéta Bártová -
Možnosti rozvoje komunikační schopnosti u dětí s poruchami autistického spektra
Tereza Kostelníková -
Informovanost pedagogů 1. stupně základních škol o možnostech rozvoje komunikační schopnosti
Monika Kajsíková -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí od dvou let v kolektivní péči
Markéta Holíková