Persuázia - teoretické ukotvenie a praktické aplikácie – Mgr. Stanislav Gálik
Mgr. Stanislav Gálik
Rigorózní práce
Persuázia - teoretické ukotvenie a praktické aplikácie
Persuasion – theoretical background and practical aplications
Abstract:
Persuasion is an effective tool causing attitude and behavior change. Its usage can bring about a lot of positive outcomes. However it is also able to inflict damage when used inappropriately. This thesis is focused on the theoretical explanation of persuasion processes. The experimental proofs are supporting the central ideas. Moreover, it provides thorough insight in the decision making processes …víceAbstract:
Persuázia je účinný nástroj spôsobujúci zmenu postojov a správania ľudí. Jej využitie dokáže v mnohom pomôcť, ale v nesprávnych rukách môže napáchať aj veľa zla. Táto práca sa zameriava na teoretické vysvetlenie procesov persuázie, ktoré sú doložené radom experimentálnych dôkazov. Zároveň poskytuje dôkladný vhľad do rozhodovacích procesov človeka, čím rozširuje teoretickú základňu pre porozumenie procesov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i0tkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D., PhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaRigorózní řízení / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Persuasion and manipulation on social media: a comparison of strategies
Nikola KRENŽELÁK -
Persuázia – fundamentálne princípy a kauzalita
Stanislav Gálik -
Vlivové a psychologické operace vedené Ruskou federací na území České republiky a Slovenské republiky
Vladimír Wolf -
Persuázia – fundamentálne princípy a kauzalita
Stanislav Gálik -
Přesvědčování a změna postojů
Tomáš Zemek -
Vplyv vybraných marketingových prvkov banky na rozhodovanie klienta
Zuzana Latková -
Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta
Zuzana Gajdošová -
Persuázia – fundamentálne princípy a kauzalita
Stanislav Gálik