Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta – Bc. Zuzana Gajdošová
Bc. Zuzana Gajdošová
Diplomová práce
Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta
Influence of bank marketing activities on decision of clients shopping
Abstract:
The thesis deals with the influence of marketing activities for the bank clients buying decision. The first chapter focuses on consumer behavior and marketing activities. The second chapter analyzes the marketing activities of selected commercial banks and examines the impact on customer buying decisions. The third chapter offers suggestions on how banks could make better use of marketing tools.Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá vplyvom marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta. Prvá kapitola je zameraná na spotrebiteľské správanie a marketingové aktivity. Druhá kapitola analyzuje marketingové aktivity vybraných komerčných bánk a skúma vplyvy na nákupné rozhodovanie klienta. Tretia kapitola prináša návrhy, ako by mohli banky lepšie využívať marketingové nástroje.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/m9p9t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Valér Demjan, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin