Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny – Jana Vaňková
Jana Vaňková
Bachelor's thesis
Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
Music in Advertising and its Influence over Target Groups
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza výsledků dotazníkového šetření, prostřednictvím kterého bude zjištěno, jakým způsobem ovlivňuje hudba v reklamě cílovou skupinu ve věkové kategorii 20 - 30 let a hlavně do jaké míry. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, kterými jsou: teoretická část, metodika a praktická část. Teoretická část je zaměřena především na marketingovou komunikaci, hudbu v reklamě všeobecně …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the survey results, through which it will be revealed, how music in the advertising affects target group aged between 20-30 years and especially to what extent. Thesis is divided into three main parts, which are: a theoretical part, methodics and practical part. The theoretical part is focused on marketing communications, music in advertising and music …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2015
Accessible from:: 25. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňková, Jana. Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Svoboda pohybu a bezpečnost v péči o klienty s demencí v domovech pro seniory a domovech se zvláštním režimem: výzvy a řešení
Gabriela Pitourová Smutná -
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Formy a časoprostorové vzorce mobility osob mezi Prahou a Brnem
Vojtěch Henzl -
Vzorce chování a dovednosti pro zvládání nečekaných situací v českých malých a středních podnicích
Dominik Joza -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Veronika Fořtová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights