Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny – Jana Vaňková
Jana Vaňková
Bakalářská práce
Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
Music in Advertising and its Influence over Target Groups
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza výsledků dotazníkového šetření, prostřednictvím kterého bude zjištěno, jakým způsobem ovlivňuje hudba v reklamě cílovou skupinu ve věkové kategorii 20 - 30 let a hlavně do jaké míry. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, kterými jsou: teoretická část, metodika a praktická část. Teoretická část je zaměřena především na marketingovou komunikaci, hudbu v reklamě všeobecně …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the survey results, through which it will be revealed, how music in the advertising affects target group aged between 20-30 years and especially to what extent. Thesis is divided into three main parts, which are: a theoretical part, methodics and practical part. The theoretical part is focused on marketing communications, music in advertising and music …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Zveřejnit od: 25. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňková, Jana. Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Svoboda pohybu a bezpečnost v péči o klienty s demencí v domovech pro seniory a domovech se zvláštním režimem: výzvy a řešení
Gabriela Pitourová Smutná -
Postoj studentů sociální práce, sociálních pracovníků a vzdělavatelů v sociální práci ke strategiím zvládání osobních problémů a k roli supervize v tomto zvládání v České republice a Chorvatsku
Martina Spoustová -
Formy a časoprostorové vzorce mobility osob mezi Prahou a Brnem
Vojtěch Henzl -
Vzorce chování a dovednosti pro zvládání nečekaných situací v českých malých a středních podnicích
Dominik Joza -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Veronika Fořtová -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší
Název
Vložil
Vloženo
Práva