Využití Fair Trade v mezinárodním obchodě a jeho význam pro rozvojové země – Alena Drobná
Alena Drobná
Bachelor's thesis
Využití Fair Trade v mezinárodním obchodě a jeho význam pro rozvojové země
The aplication of Fair Trade in international trade and its importance for developing countries
Anotácia:
Počátky, dnes již celosvětového hnutí-Fair Trade, bychom mohli zařadit do období po skončení druhé světové války, tedy do období čtyřicátých let. Způsob obchodu, označovaný Fair Trade je alternativním přístupem ke konvenčnímu obchodu a je založen na dlouhodobém partnerství mezi výrobcem a spotřebitelem. Základním cílem, který si hnutí stanovuje, je dosažení větší rovnosti v mezinárodním obchodu, zajištění …viacAbstract:
We can date the beginning of today's global movement-Fair Trade into the period after the Second World War, into the forties. The way of trade, called Fairtrade, is an alternative approach to conventional trade and is based on a long-term partnership between the producer and the consumer. The basic goals that the movement is determined to achieve are greater equity in international trade, ensure fairer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35357
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Soňa Gullová
- Oponent: Františka Müllerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35357
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Preferences of Fair Trade Products in Czech Republic
Elina Ganeeva -
Attitudes towards Fair-Trade Products by Czech Consumers
Sandra Karráová -
Fair Trade Towns: A Canadian Case Study
Stacey Snook -
Vnímání principů a dopadů etického obchodu Fair Trade v České republice
Pavla Tomková -
Implementace principů Fair Trade ve vybraných českých firmách na domácím trhu
Petr KOČÍ -
Rozvoj principu Fair Trade v České republice
Monika Dernerová -
Marketingové strategie hnutí Fair trade
Marie Kučerová -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová