Vstup firmy na zahraniční trh – Bc. Hana Korandová, DiS.
Bc. Hana Korandová, DiS.
Bachelor's thesis
Vstup firmy na zahraniční trh
Entering of the company into foreign market
Anotácia:
Práce je zaměřená na optimalizaci vstupu společnosti na indický trh. Popisuje postup úspěšného a bezproblémového vstupu na trh, průzkum trhu a konkurenci v oboru. Posuzuje možnosti vstupu. Hodnotí státní formy podpory MSP při vstupu na trhy třetích zemí. Navrhuje formu vstupu společnosti Watersavers, s.r.o. na indický trhAbstract:
The bachelor thesis is focused at the optimalization of a company‘s entry to the Indian market. The thesis ways of market entry are described and evaluated. Assesses forms of government support for SME in entering the markets of third countries. Proposes a form of WATERSAVERS, s.r.o.entry to the Indian market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/sq86v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Božek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Strategické rozhodování firmy pro vstup na trh zeleného marketingu
Dita Nováčková -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup na trh práce jako téma výuky na SŠ
Vendula PROKOPOVÁ -
Kariérové poradenství pro střední školy a vstup absolventů na trh práce na okrese Znojmo
Veronika Hricáková -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf