Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci Inovační strategie ČR 2019 - 2030 – Bc. Ondřej Novák
Bc. Ondřej Novák
Diplomová práce
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci Inovační strategie ČR 2019 - 2030
Key Factors for Successful Implementation of Innovation Strategy of the Czech Republic 2019 - 2030
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Inovační strategií ČR 2019-2030, která má ambici připojit Českou republiku k inovačním vyspělým státům Evropy. Strategie je tvořena 9 hlavními pilíři, které pokrývají nejen současné, ale i budoucí inovační potřeby. Cílem práce je identifikovat její klíčové faktory, které povedou k její úspěšné implementaci. K tomuto účelu jsou vybrané faktory Strategie roztříděny podle předem …víceAbstract:
This thesis deals with the implementation of Czech Innovation Strategies from 2019 to 2030. The aim of the thesis is to identify the key factors of the strategy which ensures the process of its successful implementation in the Czech Republic. For this purpose, factors resulting from the strategy will be evaluated in terms of administrative institutional responsibility, time schedule and society’s ability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v931e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
- Oponent: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost subjektů na českém trhu práce na proces digitalizace
Lucia Striežencová -
Srovnání procesu digitalizace mezi Spolkovou republikou Německo a Českou republikou v kontextu elektronizace veřejné správy
Ladislav HORKÝ -
Vzdělání 4.0: Rizika a přínosy digitalizace v oblasti školství a vzdělávání
Vilém Štěrba -
Pripravenosť Českej a Slovenskej republiky na Priemysel 4.0 v oblasti budúcnosti práce a umelej inteligencie
Tomáš Čepiga -
Inovace marketingové strategie pro vybraný startup
Václav Pekárek -
Formulácia marketingovej stratégie pre startup
Peter Zaoral -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná -
User Support Service in Small and Startup IT Companies
Martin Bělohoubek