Bc. Daniela Drábková

Master's thesis

Postoj žen generací X a Y k vybrané značce

The Attitude of Women of Generations X and Y to a Particular Brand
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zjištěním postojů ke konkrétní značce a je zaměřena na postoje žen patřících do generace X a Y. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů jako je význam brandingu v současnosti, spotřebitelské chování či charakteristiky generace X a Y. V kapitole soustředící se na branding je zahrnuto i vysvětlení postojů. Závěr teoretické části …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the determination of attitudes towards a specific brand with the focus on attitudes of women belonging to generations X and Y. The thesis consists of three main parts. The theoretical part is focused on explaining concepts such as the importance of branding today, consumer behavior, or characteristics of generations X and Y. The chapter focusing on branding also includes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Drábková, Daniela. Postoj žen generací X a Y k vybrané značce. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe