Sociální inkluze jako fenomén v současném školství – Bc. Michaela Hahnová
Bc. Michaela Hahnová
Diplomová práce
Sociální inkluze jako fenomén v současném školství
Social inclusion as a phenomenon in contemporary education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou sociální inkluze jako fenoménu v sočasném školství. Cílem diplomové práce je upozornění veřejnosti na danou problematiku a zjištění aktuálního stavu. Teoretická část se věnuje úvodu do problematiky sociální inkluze, seznámení se s klíčovými pojmy a aktuálními trendy. Praktická část obsahuje průběh a výsledky výzkumného šetření.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6384
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radek Vorlíček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Petra Ambrožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 7. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání
Andrea Knytlová -
Asistent pedagoga na SŠ
Lenka ZÁRUBOVÁ -
Asistent pedagoga - podpůrný činitel inkluzivního vzdělávání
Jana Lošťáková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu
Darek Nedbal -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva