Finančné plánovanie komunikačných kampaní – Bc. Ivana Domaníková
Bc. Ivana Domaníková
Diplomová práce
Finančné plánovanie komunikačných kampaní
Financial Planning of communication campaigns
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to give an overview of ,,Financial Planning of communication campaigns´´. A theoretical part is devoted to a theme of the communication campaign and their financial planning. In the practical part are realization of 2 researches. One of them is targeted on the trading companies and their financial thinking in marketing, decision making about communication budget …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce je téma ,,Finančné plánovanie komunikačných kampaní´´. Teoretické východiská sú venované téme komunikačných kampaní a ich finančnému plánovaniu. Vo výskumnej časti sú realizované 2 výskumy. Jeden z nich je zameraný na obchodné spoločnosti a ich finančné myslenie v marketingu, rozhodovanie o komunikačnom rozpočte, metód tvorby rozpočtu, meranie efektivity a o spolupráci medzi …víceKlíčová slova
Marketingová komunikácia marketingový plán komunikačná kampaň B2C efektivita marketingovej komunikácie reklama reklamná agentúra spolupráca s klientom spolupráca s agentúrou integrovaná marketingová komunikácia finančné plánovanie komunikačných kampaní podpora predaja investícia do reklamy reklamný rozpočet kalkulácia reklamy Marketing communication marketing plan communication campaign effectiveness of marketing communications advertising advertising agency cooperation with the client cooperation with the agency integrated marketing communication financial planning of communication campaigns sales promotion investment in advertising advertising budget advertising calculation
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u41fh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
A History of Financial Planning in the Czech Republic and Great Britain
Kristián Vencl -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies Operating in the Iron and Steel Industry in India
Ritam Bhowmik -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Effectiveness of nostalgia marketing in contemporary movies on consumers from young generation.
Anna Kopchenova -
Efektivita marketingovej komunikácie programu Camp Leaders
Adriána Nezvalová