Zuzana Hanačíková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, působící na trhu online marketingových komunikací. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následné stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Výstupem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace …more
Abstract:
The bachelor is focused on the analysis of marketing communications of the chosen company operating in the market of online marketing communications. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was the elaboration of a literary research focused on the area of marketing communication and the subsequent determination of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hanačíková, Zuzana. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe