Motivace žáků dvojjazyčného gymnázia ke čtení v jednom z jazyků na základě čtenářské biografie – Bc. Joanna Galuszka
Bc. Joanna Galuszka
Bakalářská práce
Motivace žáků dvojjazyčného gymnázia ke čtení v jednom z jazyků na základě čtenářské biografie
Motivation of bilingual secondary school students to read in one of the languages based on the reader's biography
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem vedeným metodou orální historie. Výzkum je zaměřen na žáky jediného gymnázia s polským jazykem vyučovacím v České republice. Cílem práce je zjistit, co stálo za motivací žáků číst v jednom z mateřských jazyků – konkrétně se jedná o češtinu a polštinu. Práce obsahuje popis specifického regionu, ve kterém se mísí česká a polská kultura, podrobný popis přípravy rozhovorů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with research using method of oral history. Research is focused on students of sole secondary school in Czech Republic with Polish teaching language. The aim is to find out what was behind the motivation of students to read in one of the native languages - Czech or Polish. The thesis contains a description of the specific region in which Czech and Polish culture is commingled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eu6gc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Trávníček, M.A.
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Analysis of Boris Johnson’s Facework in Political Interviews
Erik Szabó -
Prozodická analýza textu (analýza rozhovoru Zhang Ziyi)
Renáta JAKUBCOVÁ -
Prozodická analýza textu (analýza rozhovoru Jiang Wena)
Markéta OTÝPKOVÁ -
Strategie vedení mediálního rozhovoru na internetu
Daniela REJZKOVÁ -
Analýza průběhu prodejního rozhovoru
Martina Krejsová -
KOMPLEXNÍ ANALÝZA VEDENÍ ROZHOVORU MODERÁTOREM JANEM KRAUSEM
Andrea ŠTIPČÁKOVÁ