Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi – Barbora ONDEROVÁ
Barbora ONDEROVÁ
Bachelor's thesis
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Advertisement as a factor influencing the purchasing decision-making process across generations
Abstract:
Bakalářská práce se zabyvá reklamou a jejím vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů z odlišnych generací. První kapitola popisuje nákupní chování spotřebitele společně s faktory, kterymi je v rámci nákupního procesu ovlivněn. Druhá kapitola popisuje reklamu a představuje její různé formy včetně současnych reklamních trendů. Třetí kapitola charakterizuje vybrané generace a jejich vztah k reklamě …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the influence of advertising on the purchasing decision - making process of consumers from different generations. The first chapter describes the consumer's shopping behavior together with the factors that influence the purchasing process. The second chapter describes advertising and presents its various forms. The third chapter characterizes selected generations and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDEROVÁ, Barbora. \textit{Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/u5pkma/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDEROVÁ, Barbora. Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková