Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem – Bc. Veronika Hanusová
Bc. Veronika Hanusová
Bakalářská práce
Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem
Use of printed and digital materials for work with a child with elective mutism
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem" je složena ze dvou částí. První kapitola teoretické části se zabývá procesem komunikace, komunikací dítěte předškolního věku a využití alternativní a augmentativní komunikace. Druhá kapitola vysvětluje termín mutismus, jeho druhy a logopedickou péči. Třetí kapitola se věnuje digitálním technologiím …víceAbstract:
Bacherol thesis name is ,,Use of printed and digital materials for work with child with elective mutism“ is made of two parts. The first part of theoretical work deals with process of communication, communication of preschool age child and use of alternative and augmentative communication. The second part explains terminus mutism, its types and speech therapy care. The third part deals with digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w0pvs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální
Tereza Procházková