Vstup na automobilové zahraniční trhy: Tchaj-wan a Indonésie – Petra Niklová
Petra Niklová
Master's thesis
Vstup na automobilové zahraniční trhy: Tchaj-wan a Indonésie
The Entry to Foreign Automobile Markets: Taiwan and Indonesia
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vstup vybrané společnosti na nové zahraniční trhy. Práce se zaměřuje na automobilového výrobce – společnost ŠKODA AUTO a. s. – a jeho expanzi na trhy v jihovýchodní Asii. Cílem práce je na základě analýzy stávajícího teritoria společnosti, vytvořit návrh strategie vstupu na nový trh. Pro první analýzu byl zvolen trh Tchaj-wanu, kde společnost působí od roku 2006. Na základě …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on entering new foreign markets by selected company. The thesis focuses on automobile manufacturer – ŠKODA AUTO a. s. – and its expansion to markets in Souteast Asia. The aim of the thesis is to analyze existing territory of the company, to design a strategy of entry to new market. For the first analysis, the market of Taiwan has been chosen, where the company has been …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Aspects of TNCs Entry into the Markets of Central and Eastern Europe
Stepan Zhukevych -
Expansion of Kazakh Company to the Czech Market
Dinara Begalina -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Natálie Křepelková -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská
Názov
Vložil
Vložené
Práva