Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením do běžné základní školy – Bc. Petra Vlčková
Bc. Petra Vlčková
Diplomová práce
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením do běžné základní školy
The Inclusion of the pupils with the subtle mentally handicap in the common elementary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluze žáků s lehkým mentálním postižením, jejich zařazení do výuky běžné základní škola a připravenost a informovanost pedagogů.Abstract:
My diploma work is concentrated on the problems of the inclusion of the pupils with the subtle mentally handicap, their inclusion in the lessons of the ordinary elementary school, their readiness and awareness of this problem for pedagogues.Klíčová slova
mentální postižení etiologie mentálního postižení klasifikace mentálního postižení příčiny vzniku mentálního postižení lehké mentální postižení vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením odklad povinné školní docházky integrace a inkluze legislativa osobnost učitele podpůrná opatření podmínky inkluzivního vzdělávání individual educational plan plan of pedagogical support participants of inclusive education family bringing up of the child with the subtle mentally handicap pupil with the subtle mentally handicap evaluation pedagogical and psychological advisory centre special pedagogical centre National institute for the education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uwi5o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Sociokulturní a jazykový handicap ve vzdělávání romských žáků na 2. stupni základní školy
Jarmila Jonášová -
Výzkum postojů vybraných skupin žáků ke společnému vzdělávání žáků s handicapem
Jitka SVOBODOVÁ -
Perspektivy ve vzdělávání žáků s handicapem.
Andrea SABOLOVÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ