Jan Vopátek

Bakalářská práce

Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh

Uvedení nejlepší volby mobilního telefonu pro potřebu studentů

Project of plan research on introduction a new product on the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, který se zaměřuje na určitý segment trhu spotřebitelů a to konkrétně studentů vysokých škol.Cílem a významem výzkumu je zjištění a pochopení návyků a chování spotřebitelů při nákupu mobilních přístrojů za pomocí marketingových metod a postupů, jako je: specifikování problémů, sběr dat, tvorba dotazníku, shromáždění, vyhodnocení a kontrola …více
Abstract:
My Bachelour work is focused on a issue of marketing research for mobile phones‘ producers using the definite segment of market consumers, namely in the concrete of students high schools. The basic goal and meaning is findings and understanding habits and behaviours of consumers when they buy their mobile phones with the help marketing methods and procedures as is: specifying of problem, data collection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB1265

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
  • Vedoucí: Vítězslav Hálek
  • Oponent: Vladimír Krupka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management