Jan Vopátek

Bachelor's thesis

Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh

Uvedení nejlepší volby mobilního telefonu pro potřebu studentů

Project of plan research on introduction a new product on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, který se zaměřuje na určitý segment trhu spotřebitelů a to konkrétně studentů vysokých škol.Cílem a významem výzkumu je zjištění a pochopení návyků a chování spotřebitelů při nákupu mobilních přístrojů za pomocí marketingových metod a postupů, jako je: specifikování problémů, sběr dat, tvorba dotazníku, shromáždění, vyhodnocení a kontrola …more
Abstract:
My Bachelour work is focused on a issue of marketing research for mobile phones‘ producers using the definite segment of market consumers, namely in the concrete of students high schools. The basic goal and meaning is findings and understanding habits and behaviours of consumers when they buy their mobile phones with the help marketing methods and procedures as is: specifying of problem, data collection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2010
  • Supervisor: Vítězslav Hálek
  • Reader: Vladimír Krupka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv