Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh – Jan Vopátek
Jan Vopátek
Bakalářská práce
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Uvedení nejlepší volby mobilního telefonu pro potřebu studentů
Project of plan research on introduction a new product on the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, který se zaměřuje na určitý segment trhu spotřebitelů a to konkrétně studentů vysokých škol.Cílem a významem výzkumu je zjištění a pochopení návyků a chování spotřebitelů při nákupu mobilních přístrojů za pomocí marketingových metod a postupů, jako je: specifikování problémů, sběr dat, tvorba dotazníku, shromáždění, vyhodnocení a kontrola …víceAbstract:
My Bachelour work is focused on a issue of marketing research for mobile phones‘ producers using the definite segment of market consumers, namely in the concrete of students high schools. The basic goal and meaning is findings and understanding habits and behaviours of consumers when they buy their mobile phones with the help marketing methods and procedures as is: specifying of problem, data collection …víceKlíčová slova
marketingový výzkum výzkum mobilních telefonů výzkum vysokoškolských studentů mobilní telefonKeywords
marketing research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1265
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Vítězslav Hálek
- Oponent: Vladimír Krupka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Role mobilního telefonu v životě mladých matek.
Zoe Brlicová -
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Problematika sběru a recyklace vyřazených mobilních telefonů ve vztahu k principům cirkulární ekonomiky.
Šárka Koháková -
Studie integrace mobilního telefonu jako prostředku pro osobní ochranu
Tomáš Gal -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková