Renesance gramofonové desky, její důvody a vliv na hudební průmysl s predikcí vývoje prodeje – Simona Hypšová
Simona Hypšová
Diplomová práce
Renesance gramofonové desky, její důvody a vliv na hudební průmysl s predikcí vývoje prodeje
Renaissance of gramophone record, its reasons and impact on the music industry and prediction of future sales
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá důvody aktuálního zvýšeného zájmu o gramofonovou desku. V teoretických částech je nastíněn vývoj záznamu zvuku a samotné desky od minulosti až po současnost, dále její role coby fyzického nosiče generujícího příjmy na hudebním trhu a význam těchto příjmů v kontextu celkových finančních zdrojů hudebního průmyslu. Hlavní část práce se věnuje teoriím spotřebních kultur a …víceAbstract:
This thesis is focused on the reasons of the current increased interest in vinyl records. The theoretical parts outline the development of sound recording and the vinyl itself from the past to present, as well as the role of vinyl as a physical medium that generates financial resources at the music market and the importance of this aspect in overall revenues of music industry. The main part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Ilja Šmíd
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Dematerializácia hudby vo veku digitálnych médií
Michal Horňák -
Kritické teorie Frankfurtské školy aneb kritika kulturního průmyslu
Sonja Špačková -
Teorie a kritika spotřební kultury
Petr ČERNOCH -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Indie-hipster kultura a její spotřeba jako prostředek sociální distinkce
Klára ELŠÍKOVÁ -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour
Sergio Mauricio Soto Cueto -
Gramofonová deska
Adam Voneš