Bc. Petra Schacherlová

Diplomová práce

Taboo in Advertising Discourse

Taboo in Advertising Discourse
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá analýzou 60 tištěných reklam propagujících hygienické potřeby (menstruační vložky, tampony a hygienické vložky). Cílem této práce je dokázat, že média se sice nevyhýbají propagaci produktů, které jsou v dnešní době považovány za tabu, ale že reklamní agentury stále vyvíjejí poměrně značné úsilí, aby negativní konotaci, kterou hygienické prostředky mají, zjemnily …více
Abstract:
The present diploma thesis deals with an elaboration of a set of advertisements for sanitary products (sanitary pads, tampons and panty liners). The aim of this thesis is to prove that media do not avoid mentioning taboo when advertising such products but that they still tend to downplay and to hide the taboo potential of the sanitary products behind advertising strategies. Based on this hypothesis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura