BcA. Oliver VRŠANSKÝ
Master's thesis
Interaktivní animace: E-book
Interactive animation: E-book
Abstract:
Práce je hratelným prototypem interaktivní animace kombinující prvky e-booku a hry. Námětem práce je příběh využívající irské krajiny a mytologie. Zpracování díla je provedeno kombinací klasické kreslené a ploškové animace s částečným využitím jiných technik jako pixilace a postprodukce. Prvky interaktivity silně čerpají z klasických her žánru adventury, které podléhají základní struktuře dané formou …moreAbstract:
The diploma thesis project is a playable prototype of interactive animation combining means of interactivity in e-book and videogames. The theme of the project is a story based upon the character of irish nature and mythology. The project was created as a combination of classic hand drawn and cut-out animation with partial usage of other techniques such as pixilation and postproduction. The means of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Prof. akad. mal. Jiří Barta
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRŠANSKÝ, Oliver. Interaktivní animace: E-book. Plzeň, 2016. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / field:
Fine Arts / Intermedia Art
Theses on a related topic
-
Interaktivní animace - počítačová hra
Oliver VRŠANSKÝ -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Flash Mob
Martina Vetešníková -
Přechod od platformy Flash k HTML5
Marián Rusnák -
Emise III-V heterostruktur v GaP matrici pro paměti QD-Flash
František Zažímal