Bc. Edita Sedláčková

Diplomová práce

Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie

Flash mob as a guerilla marketing phenomenon: a case study
Anotace:
Diplomová práce se v rámci guerilla marketingu zaměřuje na fenomén flash mob. Teoretická část práce nastiňuje historický vývoj a proměny fenoménu v zahraničí i u nás. Objasňuje souvislosti flash mobu s guerillovým marketingem a zmiňuje další finančně nenáročné formy marketingu. Praktická část práce představuje a zkoumá kulturně zaměřené flashmobové kampaně v České republice jako případové studie probíhající …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the flash mob phenomenon as part of guerilla marketing. The theoretical part of the thesis outlines the historical development of the phenomenon abroad and in our country. It clarifies the connection between the flash mob and guerilla marketing and mentions other inexpensive forms of marketing. The practical part of the work presents and examines culturally focused flash …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta