Interaktivní animace: E-book – BcA. Oliver VRŠANSKÝ
BcA. Oliver VRŠANSKÝ
Diplomová práce
Interaktivní animace: E-book
Interactive animation: E-book
Anotace:
Práce je hratelným prototypem interaktivní animace kombinující prvky e-booku a hry. Námětem práce je příběh využívající irské krajiny a mytologie. Zpracování díla je provedeno kombinací klasické kreslené a ploškové animace s částečným využitím jiných technik jako pixilace a postprodukce. Prvky interaktivity silně čerpají z klasických her žánru adventury, které podléhají základní struktuře dané formou …víceAbstract:
The diploma thesis project is a playable prototype of interactive animation combining means of interactivity in e-book and videogames. The theme of the project is a story based upon the character of irish nature and mythology. The project was created as a combination of classic hand drawn and cut-out animation with partial usage of other techniques such as pixilation and postproduction. The means of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. akad. mal. Jiří Barta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRŠANSKÝ, Oliver. Interaktivní animace: E-book. Plzeň, 2016. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Intermediální tvorba, specializace Animovaná a interaktivní tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní animace - počítačová hra
Oliver VRŠANSKÝ -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Flash Mob
Martina Vetešníková -
Přechod od platformy Flash k HTML5
Marián Rusnák -
Emise III-V heterostruktur v GaP matrici pro paměti QD-Flash
František Zažímal