Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh – Bc. Adriana LINHARTOVÁ
Bc. Adriana LINHARTOVÁ
Bachelor's thesis
Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh
Launching a new healthy product of the Kalma company on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce …moreAbstract:
My bachelor thesis is concerned with launching a new product. The paper is traditionally divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is focused on various procedures of analysing the marketing research, on the segmentation of the customers and on the marketing mix where is refer to the advertising and the personal sale as well as to the sales promotions. Besides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier:
7426
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LINHARTOVÁ, Adriana. \textit{Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/u61wsq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LINHARTOVÁ, Adriana. Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko