Bc. Adriana LINHARTOVÁ

Bachelor's thesis

Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh

Launching a new healthy product of the Kalma company on the market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce …more
Abstract:
My bachelor thesis is concerned with launching a new product. The paper is traditionally divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is focused on various procedures of analysing the marketing research, on the segmentation of the customers and on the marketing mix where is refer to the advertising and the personal sale as well as to the sales promotions. Besides …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier: 7426

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LINHARTOVÁ, Adriana. Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.