Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh – Bc. Adriana LINHARTOVÁ
Bc. Adriana LINHARTOVÁ
Bachelor's thesis
Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh
Launching a new healthy product of the Kalma company on the market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh. Práce je tradičně rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na postupy při provádění marketingového výzkumu, na segmentaci zákazníků a marketingový mix, kde je prostřednictvím propagace odkazováno na reklamu, osobní prodej a z velké části na podporu prodeje. Druhá část se kromě charakteristiky Kalmy, výrobce …viacAbstract:
My bachelor thesis is concerned with launching a new product. The paper is traditionally divided into two parts: the theoretical and the practical one. The theoretical part is focused on various procedures of analysing the marketing research, on the segmentation of the customers and on the marketing mix where is refer to the advertising and the personal sale as well as to the sales promotions. Besides …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7426
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINHARTOVÁ, Adriana. Uvedení nového produktu zdravé výživy firmy Kalma na trh. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová